Klachtenprocedure

Bij InnovationQuarter zetten we ons elke dag met veel energie en plezier in om de economische structuur van Zuid-Holland te versterken en innovatie te stimuleren. We hopen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Is dat niet het geval? Laat het ons weten.

Bespreek je ervaring eerst met je contactpersoon. Kom je er samen niet uit? Dan kun je een klacht indienen. Om je klacht zorgvuldig te behandelen, hebben we deze klachtenprocedure opgesteld.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt je klacht op de volgende manieren indienen:

  • Per e-mail: stuur je klacht naar info@innovationquarter.nl en vermeld in het onderwerp “Klacht”,
  • Per post: InnovationQuarter, WTC The Hague, Pr. Margrietplantsoen 41, 2595 AM Den Haag

Beschrijf duidelijk waar je klacht over gaat en welke oplossing je van ons verwacht.

Hoe gaat het verder?

  • Binnen vijf werkdagen ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging van je klacht.
  • Wij informeren je over onze bevindingen en eventuele vervolgstappen.
  • Je klacht wordt door ons geregistreerd in ons klachtenregister.
Nieuwsbrief