Klachtenprocedure

Op deze pagina leest de klachtenprocedure van InnovationQuarter.

InnovationQuarter werkt dag in, dag uit met grote inzet en veel plezier aan de versterking van de economische structuur en het ontsluiten van het innovatievermogen van Zuid-Holland. Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat uw contact met ons niet naar volle tevredenheid is verlopen.
Uiteraard is de betreffende medewerker dan uw eerste aanspreekpunt, maar het kan voorkomen dat een gesprek niet leidt tot een bevredigende oplossing. Als dit niet afdoende is, dan hebben we een formele klachtenregeling.

U maakt uw klacht kenbaar door een e-mail met korte toelichting te sturen naar info@innovationquarter.nl onder vermelding van “Klacht”.

Uw klacht wordt in behandeling genomen door Lies van Kralingen, Hoofd Finance & Operations / Statutair bestuurder a.i. van InnovationQuarter. Zij bevestigt schriftelijk dat de klacht is binnengekomen en binnen welke periode de klacht inhoudelijk behandeld is. Ons streven is een reactietermijn van maximaal drie weken. Vervolgens informeren wij u over onze bevindingen en eventuele vervolgstappen.

Nieuwsbrief