Olga Golubova

"In het digitale tijdperk van vandaag is het nog belangrijker om een persoonlijk merk op te bouwen. Dit maakt authentieke communicatie mogelijk en helpt vertrouwen en geloofwaardigheid op te bouwen bij potentiële klanten."
@InnovationQuarter
Sinds april 2021 werk ik bij InnovationQuarter en al meer dan 13 jaar in het vak marketingcommunicatie. Sinds 2023 houd ik me vooral bezig met het stimuleren van strategische digitale marketing, inbound leadgeneratieprogramma’s, sociale media en contentmarketingstrategie.
@Home
In mijn dagelijkse leven houd ik – net zoals in mijn werk – van mensen verbinden, complexe zaken simpel maken en win-win situaties creëren. Waar ik blij van word: wandelen in de natuur, de zee/strand, sporten (fitness), maar ook zeker lekker eten in een goed gezelschap.
@Work
Mensen die mij goed kennen zouden mij omschrijven als een strategische en oplossing georiënteerde communicatie professional die passie heeft voor het vak. Wanneer zijn we succesvol? Wat is de impact van een campagne of een experiment geweest?