In de loop van mijn carrière heb ik ontdekt wat mij het meest boeit in het vak – en dat is de persoon achter het merk. Ik ben er ook van overtuigd dat wij steeds meer gaan naar human-to-human (H2H) communicatie i.p.v. B2B of B2C, want door de mensen met elkaar te verbinden kunnen mooie (zakelijke) kansen ontstaan.

@InnovationQuarter

In april 2021 ben ik het Communicatie & Events team bij InnovationQuarter komen versterken. Ik ben een gedreven communicatie professional en ik houd van tastbare resultaten. Een innovatieve, veranderende en inspirerende werkomgeving geeft mij energie. InnovationQuarter biedt wat mij betreft de ideale werkomgeving waar ik zowel met strategie en uitvoering van communicatie-concepten bezig kan zijn en waarde kan toevoegen aan de maatschappij door te werken aan het promoten van innovaties voor een betere wereld.

@Home

Ik ben geboren in Wit-Rusland en in Rusland, Duitsland en Nederland opgegroeid. Nu woon ik samen met mijn vriend Anar in de mooie stad achter de duinen. In mijn dagelijkse leven houd ik – net zoals in mijn werk – van mensen verbinden, complexe zaken simpel maken en win-win situaties creëren. Waar ik blij van word: wandelen in de natuur, de zee/strand, lekker eten en koken, inspirerende verhalen en een goed gezelschap. Mijn motto is: life long learning en gewoon doen.

@Work

Na het afstuderen aan de Universiteit Twente richting communicatiewetenschappen ben ik sinds 2008 werkzaam geweest bij verschillende bedrijven in marketing, communicatie en PR, waarbij de focus vooral op business-to-business lag.

Ik geloof sterk in de kracht van strategische marketing communicatie en de hoe die bijdraagt aan acquisitie en het bouwen en laten groeien van (bedrijfs)kansen in het algemeen. In mijn ogen is er veel potentie om marketing en communicatie effectief toe te passen in het werkveld waar innovatie, digitalisering en ontwikkeling centraal staan. Dat maakt mijn werk zo interessant.

In de loop van mijn carrière heb ik ontdekt wat mij het meest boeit in het vak – en dat is de persoon achter het merk. Ik ben er ook van overtuigd dat wij steeds meer gaan naar human-to-human (H2H) communicatie i.p.v. B2B of B2C, want door de mensen met elkaar te verbinden  kunnen mooie (zakelijke) kansen ontstaan.

Ik ben gespecialiseerd in en gefascineerd door de werking van marketing communicatie en heb aandacht voor zowel de strategie als het eindresultaat en deliverables.
Wanneer zijn we succesvol? Wat is de impact van een campagne of een experiment geweest?

Ik werk met creatieve en ‘growth teams’ aan het bereiken van resultaten door middel van een slim data-gedreven aanpak, goed afgestemde contentmarketingstrategie en personal branding. In mijn blog schreef ik over de ingrediënten die in mijn ogen effectief zijn om marketing communicatie en acquisitie meer hand in hand te laten gaan.

Mensen die mij goed kennen zouden mij omschrijven als een strategische en oplossing georiënteerde communicatie professional die passie heeft voor het vak.