Terug naar overzicht

Ben jij onze spin in het web binnen onze drie investeringsfondsen? Zorg jij ervoor dat de notulen en agenda’s kloppen, iedereen is uitgenodigd en hou jij ervan om checklists bij te houden en je collega’s te ondersteunen? Wij zoeken per direct een management assistent die de touwtjes strak in handen heeft en proactief te werk gaat. Vanwege het vertrek van onze collega die een mooie overstap maakt naar een andere sector, komt deze vacature per 1 november vrij.

Vacature-Management-Assistent-UNIIQ

Over InnovationQuarter

InnovationQuarter is dé regionale ontwikkelingsmaatschappij voor Zuid-Holland. Sinds 2014 werken wij aan strategische, economische en maatschappelijke ImpaQt voor Zuid-Holland. Dit doen we door:

  • samenwerking te organiseren tussen ondernemers, kennisinstellingen en de overheid om nieuwe business te realiseren (Innoveren),
  • vernieuwende en snelgroeiende bedrijven te financieren (Investeren),
  • buitenlandse bedrijven te helpen bij het vestigen in Zuid-Holland en Zuid-Hollandse bedrijven te helpen bij het ondernemen in het buitenland (Internationaliseren).

UNIIQ

Binnen Investeren hebben wij drie investeringsfondsen, te weten IQCapital, UNIIQ en ENERGIIQ. UNIIQ helpt startende ondernemers in Zuid-Holland om hun unieke innovatie sneller naar de markt te brengen. Wij bieden ondernemers het startkapitaal om hun plannen te realiseren en de meest risicovolle fase van concept tot veelbelovend bedrijf te overbruggen.

Je komt bij UNIIQ te werken in een klein team waarbij jij letterlijk de spin in het web bent. Daarnaast ben je samen met je collega verantwoordelijk voor het goed lopen van het agendabeheer, de notulen, procedures en processen binnen de andere twee investeringsfondsen. Jullie zijn elkaars achtervang bij afwezigheid. Ook ben je samen met meerdere management assistentes binnen InnovationQuarter verantwoordelijk voor de ontvangst van onze gasten.

Management Assistent UNIIQ – 1 FTE

Zo ziet jouw werk er uit

Je agendeert, plant en notuleert (aandeelhouders)vergaderingen. Ook controleer je processen, stuur je bij waar nodig, zorg je dat de dossiers op orde zijn en organiseer je bijeenkomsten.

Je zult je dagen grotendeels doorbrengen op één van de flexplekken in ons kantoor in het WTC in Den Haag of het CIC in Rotterdam afhankelijk van je agenda en die van je collega’s.

Wat vragen we van jou?

Je bent van nature iemand die het leuk vindt om zaken zo goed mogelijk geregeld te hebben en draagt zorg voor perfect agendabeheer. Je werkt procesmatig en gestructureerd en hebt affiniteit met de financiële sector. Werken als een spin in ’t web is wat bij jou past en je energie geeft.

Daarnaast beschik je over:

  • hbo werk- en denkniveau;
  • ervaring met complex agendabeheer;
  • ervaring met notuleren;
  • een proactieve werkhouding;
  • en heb je een intrinsieke drive om jouw teams te ondersteunen.

Ons aanbod

Onze organisatie telt ongeveer 80 betrokken professionals. Zelfstandigheid, initiatief, betrokkenheid en samenwerken zijn voor ons erg belangrijk. We gedragen ons professioneel en tegelijk als een kleine, platte organisatie. Zo vertelt iedere maandag tijdens onze wekelijkse IQ-lunch een collega over zijn of haar werk en steken we allemaal de handen uit de mouwen in voorbereiding van en tijdens het IQJaarevent.

Wie wil eet met elkaar aan de lunchtafel en neemt deel aan de vrijdagmiddagborrels. Collega’s organiseren regelmatig activiteiten zoals een spelletjesavond, karten en deelname aan de Leidse Singelloop. Geen verplichting, wel erg gezellig. Omdat we het belangrijk vinden dat jij je goed en fit voelt, kun je bij ons gratis deelnemen aan bootcamp- en yogalessen.

Een werkweek bij InnovationQuarter bedraagt 40 uur. Wij bieden je een passend salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. De salarisindicatie voor deze functie ligt tussen de € 40.000 ,- en € 44.000,- op jaarbasis afhankelijk van opleiding, achtergrond en (aantal jaren) werkervaring. Dit is inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering.

Interesse of vragen?

Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Vul dan het online sollicitatieformulier in via deze link. We ontvangen je reactie graag voor 21 oktober 2019.

De beoogde startdatum van deze functie is 1 november 2019. De sollicitatiegesprekken staan gepland op vrijdag 25 oktober en maandag 28 oktober (in de middag).

Heb je inhoudelijke vragen, neem dan contact op met Liduina Hammer. Voor vragen over het sollicitatieproces kun je terecht bij Marian van de Walle.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.